Zákazníci intenzivně vnímají, co se děje po kliknutí na tlačítko “koupit” než kdy jindy. Z tohoto důvodu nové e-shopy po celém světě dělají z “ponákupní zkušenosti” hlavní bod své strategie budování značky. Když jde o poskytování ponákupní zkušenosti, Amazon či Alza nastavují vysokou laťku.
Naučte ...
Zobrazit víceZákazníci intenzivně vnímají, co se děje po kliknutí na tlačítko “koupit” než kdy jindy. Z tohoto důvodu nové e-shopy po celém světě dělají z “ponákupní zkušenosti” hlavní bod své strategie budování značky. Když jde o poskytování ponákupní zkušenosti, Amazon či Alza nastavují vysokou laťku.
Naučte se používat jejich strategii a vytvořte ponákupní zkušenost, která generuje o 24 % více prodejů. Od e-mailů s potvrzením objednávky, přes automatická oznámení o dodání, řešení incidentů při doručení, až po rozsáhlé možnosti vrácení zboží a hodnocení.
Nabídněte svým zákazníkům pohodlí a rychlost, s níž vaši konkurenti nemohou soutěžit.
Zobrazit méně