Workshopy

Jedná se o praktickou formu vzdělání v menším množství účastníků, díky čemuž může přednášející rozebrat konkrétní téma více do hloubky a individuálně se Vám věnovat. U nás se můžete těšit na 10 workshopů na různá témata. Jejich seznam naleznete níže.

Jak se registrovat na workshopy?

Na workshopy se bude možnost přihlásit v den konání akce, a to ráno na informacích. Každý se bude moci přihlásit pouze na 3 workshopy, které se nekonají ve stejný čas. Množství účastníků na workshopech je omezené, proto doporučujeme přijít co nejdříve, než budou všechna místa zabrána.

Seznam workshopů

Jak obchodovat s Čínou a nespálit se?

Jak nakoupit zboží z Číny a nespálit se? Jak najít vhodného a kvalitního dodavatele? Jak ohlídat kvalitu zakoupeného zboží? A když už je vyrobeno, jak zboží nejvýhodněji a nejrychleji přepravit do ČR? To vše a mnohem víc si povíme na tomto workshopu.

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Leadership ve světě e-commerce: Dosáhněte úspěchu se svým týmem.

Úlohou lídra je dosiahnuť výsledky pomocou ďalších ľudí.  Ľudia chcú a potrebujú byť súčasťou niečoho väčšieho, než sú oni sami. Je dôležité povzbudzovať a inšpirovať druhých s jasne danou víziou. Nájsť v ľudoch potenciál, aby veci dali do pohybu - aby napĺňali svoje vlastné poslanie a zároveň vašu... Zobrazit více

Úlohou lídra je dosiahnuť výsledky pomocou ďalších ľudí. 

Ľudia chcú a potrebujú byť súčasťou niečoho väčšieho, než sú oni sami. Je dôležité povzbudzovať a inšpirovať druhých s jasne danou víziou. Nájsť v ľudoch potenciál, aby veci dali do pohybu - aby napĺňali svoje vlastné poslanie a zároveň vašu spoločnosť tak robili ešte lepšou. Akých ľudí si priťahujete? Ako riešiť výzvy s ľuďmi? Toto všetko sú témy, o ktorých budeme diskutovať.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Propojení online a osobního kontaktu se zákazníkem

Jak přistupovat k obchodu ve firmě jako k plně řízenému projektu ve vaší firmě? Stále se na trhu setkáváme s firmami, pro které je obchod neznámou disciplínou a prostě nějak plyne. Ukážu vám, jak projektově dostat obchod pod kontrolu, aby přinášel zisky, které vaše firma nebo projekt potřebují.... Zobrazit více

Jak přistupovat k obchodu ve firmě jako k plně řízenému projektu ve vaší firmě? Stále se na trhu setkáváme s firmami, pro které je obchod neznámou disciplínou a prostě nějak plyne. Ukážu vám, jak projektově dostat obchod pod kontrolu, aby přinášel zisky, které vaše firma nebo projekt potřebují.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • Otázky
  • Otevřenou mysl ????

Jak budovat úspěšně produktové portfolio na e-shopu

E-shop přeplněný produkty, které si žijí svým životem a když už, tak všem se dostává stejná péče. Je vám to povědomé? Tak přijďte. Společně se podíváme na to, jaké produkty jsou tahouny a které odstřihnout. Pomocí živé ukázky takové produkty najdeme a projdeme si, jaké jsou jejich nejčastější problé... Zobrazit více

E-shop přeplněný produkty, které si žijí svým životem a když už, tak všem se dostává stejná péče. Je vám to povědomé? Tak přijďte. Společně se podíváme na to, jaké produkty jsou tahouny a které odstřihnout. Pomocí živé ukázky takové produkty najdeme a projdeme si, jaké jsou jejich nejčastější problémy. Vy tak budete vědět jak na to u vás.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Řiďte firmu podle dat: Jaká jsou ta správná data, která byste měli chtít vidět?

Řídit firmu podle dat a ne podle pocitů by měl každý podnikatel. Jak toho dosáhnout? Vybudujte svět vzájemně propojených specializovaných aplikací, které navíc budou pro vaši firmu nejlepší v daném segmentu. Dokážeme vám, že s dobře zvolenou platformou lze složit celý ekosystém firemních aplikací, k... Zobrazit více

Řídit firmu podle dat a ne podle pocitů by měl každý podnikatel. Jak toho dosáhnout? Vybudujte svět vzájemně propojených specializovaných aplikací, které navíc budou pro vaši firmu nejlepší v daném segmentu. Dokážeme vám, že s dobře zvolenou platformou lze složit celý ekosystém firemních aplikací, které zefektivní většinu vašich firemních procesů.

Zobrazit méně

Brand jako klíč k srdci a peněžence zákazníka

Ve workshopu prozkoumáme, jak může být brand klíčem k úspěchu vašeho e-shopu. Odhalíme strategie pro vytvoření přitažlivého brandingu, který táhne zákazníky a udržuje jejich zájem. Investice do brandu může vést k trvalé prosperitě vašeho e-shopu.

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Jak začínající e-shopy mohou vybudovat loajalitu jako Amazon

Zákazníci intenzivně vnímají, co se děje po kliknutí na tlačítko “koupit” než kdy jindy. Z tohoto důvodu nové e-shopy po celém světě dělají z “ponákupní zkušenosti” hlavní bod své strategie budování značky. Když jde o poskytování ponákupní zkušenosti, Amazon či Alza nastavují vysokou laťku. Naučte ... Zobrazit více

Zákazníci intenzivně vnímají, co se děje po kliknutí na tlačítko “koupit” než kdy jindy. Z tohoto důvodu nové e-shopy po celém světě dělají z “ponákupní zkušenosti” hlavní bod své strategie budování značky. Když jde o poskytování ponákupní zkušenosti, Amazon či Alza nastavují vysokou laťku.

Naučte se používat jejich strategii a vytvořte ponákupní zkušenost, která generuje o 24 % více prodejů. Od e-mailů s potvrzením objednávky, přes automatická oznámení o dodání, řešení incidentů při doručení, až po rozsáhlé možnosti vrácení zboží a hodnocení. 

Nabídněte svým zákazníkům pohodlí a rychlost, s níž vaši konkurenti nemohou soutěžit.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • Seznam všech e-mailů, který e-shop pravidelně posílá poté, co jejich zákazník dokončí objednávku (ideálně přidat i vizuály)

Výzvy a příležitosti nástrojů gen AI pro e-shopaře z pohledu práva

Workshop se zaměřuje na proaktivní přístup k využívání generativních nástrojů AI v e-commerce z hlediska práva. Na konkrétních příkladech si vysvětlíme, jak si pohlídat celý proces a vyhnout se zbytečným právním zapeklitostem. Pozornost budeme věnovat vztahu mezi zadavatelem a tvůrcem, autorskému pr... Zobrazit více

Workshop se zaměřuje na proaktivní přístup k využívání generativních nástrojů AI v e-commerce z hlediska práva. Na konkrétních příkladech si vysvětlíme, jak si pohlídat celý proces a vyhnout se zbytečným právním zapeklitostem. Pozornost budeme věnovat vztahu mezi zadavatelem a tvůrcem, autorskému právu, ale taky licenčním smlouvám.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Kybernetické útoky v prostředí e-commerce v roce 2024

Workshop rozebírá jednotlivé vektory kybernetických útoků vůči e-commerce aplikacím, popisuje základní druhy útoků a principy obrany vůči nim. Detailněji se věnuje útokům vnějším přicházejícím z internetu na veřejnou část aplikace zejména různá formy DDoS útoků a útoků zcizujících data uživatelů a p... Zobrazit více

Workshop rozebírá jednotlivé vektory kybernetických útoků vůči e-commerce aplikacím, popisuje základní druhy útoků a principy obrany vůči nim. Detailněji se věnuje útokům vnějším přicházejícím z internetu na veřejnou část aplikace zejména různá formy DDoS útoků a útoků zcizujících data uživatelů a přibližuje víceúrovňové a adaptivní a systémy detekce a filtrace takových útoků včetně metod založených na AI.

Zobrazit méně

Efektivní řízení vlastního skladu a možnosti automatizace pro e-shopy

Dozvíte se, jak správně zhodnotit přínosy automatizace ve skladech, že nemusí jít o drahé a náročné technologie. Jak a proč plánovat zavedení automatizace a kdy je naopak výhodnější jít cestou fulfillmentu. Zjistíte, co vše fulfillment dokáže a jeho případná úskalí pro malé eshopy.... Zobrazit více

Dozvíte se, jak správně zhodnotit přínosy automatizace ve skladech, že nemusí jít o drahé a náročné technologie. Jak a proč plánovat zavedení automatizace a kdy je naopak výhodnější jít cestou fulfillmentu. Zjistíte, co vše fulfillment dokáže a jeho případná úskalí pro malé eshopy.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • mobil s možností napsat dotaz přes online nástroj (bude upřesněna forma)